zaterdag 6 november 2010

Een andere stempel

Sinds ik de Magnolia stempels vorig jaar heb ontdekt, gebruik ik bijna geen andere stempels meer.
Terwijl de kast uitpuilt met andere stempels (verzameling van 6 jaar). Deze stempel is de enige stempel van een ander merk die ik dit jaar heb gekocht naast alle Magnolia stempels. Want tegen de tijd dat ik alle nieuwe stempels van Magnolia in ieder geval een keer heb gebruikt is er al weer een nieuwe serie uit. En op de een of andere manier kan ik ze niet weerstaan, terwijl deze stempel ook ontzettend leuk is. Maar misschien een goed voornemen voor volgend jaar: eens wat vaker een ander merk stempel gebruiken. hahaha
Derwents: 130-150-170-180-200-330-430-530-690.
Stempel: Nellie Snellen
Papier: Basic Grey
Stansen: Nellie Snellen en Marianne Design

Groetjes Bianca

Geen opmerkingen: